Felanmälan

Du är här:   Hem > Felanmälan

Felanmälan

Varje felanmälan till HSB kostar föreningen 500:-!!!
Tänk därför på att felanmälningar som inte ligger inom föreningens ansvar medför onödiga kostnader.
Om du är osäker får du gärna kontakta områdesvärden för information och/eller hjälp.​


För fel som inte är akuta:
Använd helst HSB norrs felanmälan via HSB:s formulär. Gå in på HSB norrs hemsida.

Logga in med dina inloggningsuppgifter eller Bank-ID. Gå till det som heter Mina sidor – där finns en länk till formuläret.

För akuta fel:
Under kontorstid ring HSB norr 0770 – 33 00 50
Efter kontorstid ring Securitas 090 – 77 69 50

Problem med Internet:
Läs först informationen på sidan /För boende/Internet/

Problem med insekter:
Anticimex, telefonnummer:  075 245 1000

<| TOPP| >

Nyheter


traktorSNÖRENSNING AV PARKERING OCH GÅRDAR

Måndag 18/1 ( vid 10-tiden prel)  kommer parkering och gårdar att snörensas innan nästa väntade snöfall till veckan.
Du som inte skottat din P-plats gör det så vi får undan så mycket som möjligt.
Bra om så många som möjligt kan ha sina bilar borta då blir det bättre snöröjning.


Logga in på HSB!

Gå in på HSB:s webbplats och logga in på "Mina sidor" -> så kan du under "Min profil" göra inställningar så att du får information när ett nytt Kärnan-blad är publicerat. ​På sidan "Min profil" ska du se till att det finns en aktuell e-postadress som du använder och kryssa i att du vill få "Notifieringar via e-post".


Samlingslokalen stängd

På grund av den ökande smittspridningen och nya råd så har styrelsen för Brf Tråget beslutat att stänga Samlingslokalen för privat uthyrning till och med 31 januari 2021, till att börja med. Alla eventuella synpunkter hänvisas till BRF Trågets styrelse.

På gång


Styrelsemöten 2021

Styrelsen sammanträder nästa gång den 26 januari.

Om du har en fråga eller ett ärende du vill att styrelsen ska behandla vill vi att den kommit till styrelsen senast 8 dagar innan mötet.

Extrastämman framflyttad till den 21 januari 2021.

Ärenden: Arvoden, Fyllnadsval

Extrastämman blir i form av poströstning pga Covid-19

Stämman genomförs genom poströstning. Kallelse och all nödvändig information för poströstningen är utdelad till varje lägenhet i början av januari. Er poströst ska vara HSB-kontoret tillhanda senast 17 januari 2021! Tänk på att postgången kan ta 2 dagar! Använd det färdigfrankerade kuvert ni fått i brevlådan med röstsedel o kallelse. Rösträkning sker den 21 januari 2021 kl 18:00 på HSB:s kontor med personer från styrelse, valberedning och revisorer.

Viktigt att alla gör sin röst hörd och skickar in sin poströst i tid.


Pingviner promenerar tillsammansPromenera med en granne

Vi startar upp igen den 12 januari 2021
Tisdagar: Daggrupp 10:00. Kvällsgrupp 19:00. Samling vid traktorgaraget. Vi promenerar 2 o 2 eller 3 o 3 på ett coronasäkert sätt. Varje grupp bestämmer hur långt de vill promenera. /Trivselgruppen


 



 

www.brfkarnan.se »

Powered by CMSimple| Template: ge-webdesign.de| Hemside Admin